blommor till nystädat hem...

Mattias hade visst inte glömt bort den här dagen han heller, hade faktiskt trott det, hehehe. Han kom hem med en bukett vita tulpaner! Utan att jag ens påmint honom, wow hihi.

Efter att vi hade ätit, och haft kaffefrämmande i form av Mattias kompis Johan, tog jag tag i diskberget. Mattias åkte ut på isen. I mörkret. Med pannlampa. Herregud, haha. Men det gjorde inte mig så mycket eftersom jag hade planerat att dammsuga. Och det gör jag helst när jag är ensam hemma!

Så nu är disken diskad, golven är rena och dammtrasan har gjort sitt. Nu är det bara tvätten kvar, tvivlar på att den viker sig själv...

Extra roligt med fina krispiga tulpaner i ett nystädat hem!

Nu är jag dödstrött. Det tär på krafterna att kliva upp mitt i natta och jobba. Så jag tänker tända ljus, lägga mig i soffan och kanske till och med blunda en sväng så jag orkar vara lite social ikväll när herrn kommer hem.

Kan slappna av nu när både träning, städning och disken är avklarad :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0