bara 2 timmar på jobbet...

Imorse ringde klockan 04:30, efter en ganska orolig natt. Jag vaknade flera gånger och visste knappt vart jag var...

Klev upp och gjorde mig ordning, samtidigt som jag försökte förtränga att jag hade ont i magen och mådde illa.

Jag åkte till jobbet och körde igång. Sen var vi tvungna att ringa in förstärkning vid 7-tiden. Jag var alldeles yr, frusen, skakig, illamående och fick hemska kramper i magen. Så jag fick helt enkelt åka hem...

Somnade på soffan med frossa. Dessutom har ALLT jag ätit igår/idag runnit igenom mig som vatten. Jag har inte spytt än, men nånting är på tok. Mår riktigt...konstigt?! Hoppas att det blir bättre under dagen. Har verkligen inte tid att ligga här och vara sjuk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0