en väldigt trött söndag...

Kvällen igår var inte rolig... Mattias hade en utekväll på krogen och då skulle Edwin självklart vara otröstlig. Min stackars lilla bebis gallskrek från 21:30 till 01:00 ungefär. Inget hjälpte... Kolik? Det gör ont i mammahjärtat, samtidigt som jag också blir sååå trött och ledsen. Man känner sig hjälplös och nästan värdelös. Turligt nog somnade vi tillslut och fick sova rätt bra resten av natten. Liggamningen gör underverk! 

Efter en sovmorgon klev vi upp och myste framför Vinterstudion. Perfekt att titta på skidor hela förmiddagen när man är trött. Andra advent och två ljus tända. Vad fort det går!

Någon nytta har jag inte gjort idag. Vikt lite tvätt bara, men thats it. Vi har istället legat huller om buller i soffan och tittat på skidorna, film och sovit. Ja, till och med jag lyckades slumra till. Otroligt skönt och behövligt. Sedan beställde vi pizza till middag. Precis som en söndag ska se ut! 

Nu har Mattias åkt och hämtat hem storebror! Vi har saknat bästa Elias. När dom kommer hem blir det nog kvällsfika, kalender-öppning och mys. Ska försöka hålla Edwin vaken på tidiga kvällen så han kanske somnar bättre ikväll. Kanske bada och leka på brorsans rum! 

Nu tar vi nya tag och laddar för ny vecka :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0