en underbar julafton...

Vilken underbar julafton! Jag vaknade utvilad imorse, vår lille kille sov nämligen riktigt bra inatt. Bra start på dagen. Efter lite frukost, påklädning och amning fick jag sedan öppna det stora paketet som Mattias köpt. Tre nya snygga stekpannor med nonstick beläggning. Superduperbra! 

Ska bli spännande att prova!

Mitt på dagen lämnade vi hemmet. Mot Bobygda för att fira jul med Edwins farmor och farfar! Där åt vi god mat, fikade, kollade på Kalle Anka och öppnade fina julklappar. Mycket fint fick vi allihopa... Kläder till Edwin, en riskokare, ett varsitt presentkort, pengar, ungsform, fiskespö, mobilfodral och säkert något mer vi glömt. Tusen tack! 




Jul i Bobygda!

Strax efter 17-tiden åkte vi hem mot Forsa. Dags att fira jul hos Edwins mormor och morfar! Där var det fullt hus... Jag, Mattias, Edwin, mamma, pappa, brorsan, farmor, farfar, mormor, morfar, moster, Janne, Frida, Tom, Christer, Lovisa och Peter. 

Dom hade redan ätit och sådär när vi kom, så vi kom lagom till kaffet och julklappsutdelningen! Oj vad fina julklappar! Edwin fick bland annat en babysitter och en underbar fäll. Även fina leksaker och massa annat bra. Jag hade tydligen varit snäll jag med, fick en Sodastreamer med glasflaskor precis som jag önskat mig! Även massa pengar, presentkort, inredningssaker och annat underbart. Längtar tills allt kommer till användning. Vad fick vi mer då? Jo en Nicerdicer-plus (stavning?) WIHO! och Mattias fick blanda annat fina whiskyglas, en skäggtrimmer och massa smått & gott. Ja, man kommer inte ihåg allt... Men det viktigaste är ju gemenskapen. Man ska vara glad för det man har runt omkring sig, inte för sakerna man får! 








Så fina saker, alltihopa. Tusen tack till alla fina människor vi fått fira jul med. Älskar er alla! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0