trevlig liten överraskning...

Eftermiddagen rullade på här hemma bara, lagomt tempo en lördag. Diskade, vek tvätt, tvättade loppisfynd, donade och tittade på friidrott samtidigt. Mysigt... Mattias tog en sväng med båten, och jag hade fått order om att "hålla mig hemma utan planer" runt 8-tiden. Jaha?

Han hade bokat bord på Route 84 och bjöd på en riktigt god och trevlig kväll. Tack älskling! <3

Nu är vi hemma, mätta och belåtna. Fortsätter myskvällen i soffan med tända ljus! Tycker det är så mysigt med mörkret som börjar komma allt tidigare, hihi.

Imorgon blir det full fart. Jag fyller ju år på måndag, men imorgon kör vi ett 23-årskalas här hemma. Jag börjar bli riktigt gammal nu... Och jag är bortskämd med farmor som bakar kakor, mamma/pappa som gör tårtan och så kommer det väldigt många och fina gäster för att fira mig. Vet inte om jag känner mig mest vuxen eller mest som ett barn? Haha!

Hur som helst blir det nog en fin dag. Dessutom kommer Elias! Vilken tur, så någon kan hjälpa mig att öppna paket. Om jag nu får några, är ju lite halvdum ibland :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0