min fina älskade familj...

Ikväll kom Frida, Mattias och Minnah över på en kopp kaffe och sockerkaka. Med sig hade hon dom redigerade och underbara bilderna hon knäppte på oss! Så himla fina minnen att ha kvar. Jag älskar bilderna och jag älskar min fina familj. Alla mina killar... För ja, jag blir mer och mer säker på att bebisen i min mage är en liten mörkhårig och rund pojke, hihi. Tusen tack för fina foton, Frida!

Imorgon ska jag framkalla en massa kort, så jag ska nog skicka efter några förstoringar då också. Spännande!

Men nu tar vi och sover några timmar va... Om ett tag landar mamma och pappa på Arlanda, efter en vecka i Turkiet. Så det ska bli roligt att träffa dom imorgon :-)



Kommentarer
Johanna

Så fin bilderna blev. Om denne duktige fotograf skulle vilja knäppa lite kort för en summa pengar är hon välkommen. Vill nämligen knäppa kort på barnen tillsammans och var för sig.

2013-08-28 @ 08:01:49
URL: http://johanna--ostlund.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0