tröttheten omvandlas ju...

Vad fort tröttheten efter kvällens löprunda omvandlades till energi... Direkt efteråt var jag dödstrött och bara drömde om soffmys resten av kvällen. Men efter en dusch så fick jag massor av energi och ork. Jag slängde in en tvätt, plockade, storstädade badrummet, hängde tvätten och rensade avloppet sådär vid 22-tiden. Bam bam bam bara, så himla skönt att få lite gjort.

Nu känner jag mig däremot trött i ögonen, lagom till sängdags, perfekt. Myser lite i soffan nu med tända ljus. Fick en ny "ljuslykta" av Mattias idag, som man kan ha till vas eller vad man nu önskar. Men i dessa tider passar den som ljuslykta!

Imorgon ska vi åka till Bobygda och sova där i två nätter. Jag och Mattias ska jobba med att sätta vägspön på dagtid, så då får lilleman lite ensamtid med farmor/farfar och vise versa.

Ska nog läsa lite innan jag somnar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0