sovit länge hela veckan...

Inatt när Elias kom till min säng hade han bubbat med sig sitt täcke, sin kudde, snuttis, en nalle och sedan stängt dörren helt. Synd att jag vaknade först när han la sig på mig, hade gärna velat se hur han fick med sig allt, eller om han gick två gånger? Haha, goplupp! Länge sov vi imorse också, som hela veckan. Vi åt frukost, klädde på oss, hängde tvätt, lekte och sedan gick vi ut på en promenad. Det var mörka, tunga regnmoln runt omkring oss. Men under hela vår lilla runda så sken solen på oss, härligt... (Nu regnar det!) När vi kom tillbaka var vi ute ett tag till. Krattade gräsmattan och Elias ville klippa gräset. När det var lunchdags ville Elias inte äta, han ville nog vara ute. Men när han fick maten så åt han upp precis allting, nog var han hungrig alltid. Nu leks det för fullt här inne, alla leksaker ställs på en lång rad på vardagsrumsbordet, sen går han runt och pekar med ett finger och "räknar" alla saker. Snart kommer hans mamma och hämtar honom, dags för mamma-vecka! Själv ska jag dona lite här hemma, sen ska jag umgås med kusinvitamin. Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag Fre-eftermiddag, Lör-dag och Mån-eftermiddag. Sen har vi ju Tisdag och då kommer Mattias hem :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0