söndagsmiddag med familjen...

Mitt på dagen snörade jag på mig skorna och gick en skön PW med Ron Pope. Lyssnade på hans musik för ganska längesedan, men jag kom av mig, glömde bort, osv. Av en slump igår kom jag in på hans musik igen på Spotify. Verkligen urfint... Det var riktigt skönt att få komma ut och andas frisk höstluft.
 
När jag kom in donade jag lite, löste korsord och vilade i soffan. Har overkligt ont i magen, men jag kom just på att jag faktiskt inte ätit frukost idag. Inte lunch heller för den delen, då är det ju inte så konstigt... Dumt, dumt. Vilken himla tur att mamma bjudit mig på middag idag. Hela "orginalfamiljen" samlad, härligt. Så jag antar att jag stannar där ett tag och umgås, för att slippa ensamheten här hemma. Det börjar bli olidligt nu...
 
Hur kvällen blir har jag ingen aning om. En myskväll blir det iallafall. Kanske en springtur också? Beror på hur vädret blir. Men nu ska jag åka upp till familyn :-)
 
"The parts of you, are the best parts of me..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0