skön känslan i kroppen...

I DID IT. Jag har nu varit ute och sprungit efter ett way to långt uppehåll. Jag sprang min vanliga runda. En ganska kort runda, men jag orkar springa hela vägen och det känns bra. Den här gången gick det över förväntan och jag sprang på 20 minuter. Egentligen ville jag springa längre, men jag springer efter en väg med belysning, och där gatlyktorna tar slut måste jag ju vända. Springer ju gärna inte där det är bäcksvart med skog på sidorna... Fast å andra sidan kanske det är bra att springa så att man orkar. Då tröttnar man inte och blir bara mer sugen på att springa fortare! Hoppas jag fortsätter att ta mig ut nu bara... Jag vet ju så väl hur bra jag mår av det, både psykiskt och fysiskt. Nu har jag andats ut (men är fortfarande rödblommig) och ska hoppa in i duschen. Sen ska det läsas och sovas. Det är en dag imorgon också. Nämligen Fredag, en dag närmare Tisdag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0