roligt med spontanbesök...

Ikväll fick vi besök av min familj. Tror att Elias-abstinensen blev för stor hos dem, hihi. Vi drack lite kaffe, medan Elias hade matlagningskurs för oss! Alltid trevligt med spontanbesök. Det är det jag älskar med Forsa: att allt och alla är så nära. Jag känner mig liksom... trygg här. Vill nog alltid bo i Forsa! Min bror och Frida har fått en lägenhet ca 200 meter ifrån oss som dom snart flyttar in i, himla roligt. Då kan vi umgås oftare! Faaaast lillebror har redan gjort ett par saker klart för mig... "Sara, bara för att vi bor nära er nu så betyder inte det att vi vill umgås med er hela tiden". Vafan menar han med det?! Haha. Nu ska jag och hjärtat mysa med tv, chips och ljus :-)



Kommentarer
Mikaela Gunnarsson

Ser ut som vi har likadana fönsterlampor, eller iaf fot :) Snyggt!

2012-09-15 @ 19:35:34
URL: http://mikaelagunnarsson.bloggplatsen.se
Sara

Tack! Jag köpte min i Ljusdal, på Kardemumma eller vad det heter... Dyyyyyr var den, men fin :-)

2012-09-19 @ 22:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0