när det betyder något...

Åh, vilken fantastisk film på Brynäs och deras väg till SM-guldet 2012. Jag satt med gåshud och tårar i ögonen genom hela filmen! Man känner när något ligger en varmt om hjärtat, när det är äkta och när det verkligen betyder något... Så är det med Brynäs för mig. Jag blir alldeles varm och lycklig! Men det finns fler saker i livet som inger den känslan... Mattias, Elias, familjen, vännerna, jobbet och all den lyx som vardagen faktiskt innehåller för oss! Är det något vi borde bli bättre på så är det att uppskatta allt vi har, allt vi får uppleva och allt som finns runt omkring oss. Sen har vi ju alla drömmar och framtidsplaner, men det viktigaste är att leva i verkligheten och i NUET. Har en mysig stund i soffan nu med en bra bok och mysigt runt omkring mig. Lyx? Ja det är lyxigt att ha den här känslan i kroppen som jag har just nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0