mysigt, skönt, lugnt, MEN...

Ligger i soffan nu med täcke, tända ljus, snus och film. Jättemysigt, lugnt, skönt, MEN... Jag saknar min käre sambo enormt mycket nu. Jag saknar att ha någon att prata med, pussa på, lukta på, somna bredvid, bli irriterad på, skratta med, känna på, mysa med, titta på - osv. Det gick mycket lättare när Elias var här. Men nu, nu önskar jag att det blir Tisdag fort, så jag får krama om min Mattias igen! Min fina Mattias som går mig fullkomligt på nerverna ibland, haha. Tur att jag älskar honom även fast han a.l.l.t.i.d slänger tvätt på golvet och lämnar skåpsluckor öppna ;-)



Kommentarer
mattias

<3 gullig du är <3

2012-09-10 @ 20:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0