marknan med lilleman...

Nu har jag varit och gjort marknan med lilleman. Min pappa, bror och kusin Frida var också med. Elias trivdes verkligen! Febern verkade som bortblåst, haha. Han fick en klubba som han satt och mumsade på. De enda gångerna han la ifrån sig klubban var när han fick åka karusell. Först åkte han babyflyg med mig, då grinade han i början. Men sen var det roligt. Han åkte en hästkarusell med Frida och ett mini-parisehjul med mig. Som han njöt, góplupp. Sen träffade vi hans mamma och Anders, då vinkade han glatt hejdå till oss! Vi andra fortsatte att gå en sväng. Handlade lite strumpor, korv, langos och godis. Jag fick även min försenade present av lillebror. Jag pekade och han betalade. En fin pippitröja! Sen var vi nöjda och åkte hem. Jag ska gå imorgon efter jobbet med mormor och Frida också. Ska handla några fler grejer då. Nu är det tyst och ensamt hemma... Saknar redan lilleman! På Tisdag kommer iallafall mitt stora hjärta hem från Pajala. Och på Onsdag kommer Elias igen. Ikväll myser jag i min nya tröja framför teven, med gott marknadsgodis :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0