lite nytt till tråk-hallen...

Imorse vaknade jag pigg och utvilad. Kokade kaffe och åt frukost precis när Carro knackade på. Vi satt och pratade i sofforna ett tag, sen bestämde vi oss för att gå till RK och titta. #STAMMISAR... Där hittade jag två svarta vägg-lyktor till hallen. 10 kronor för båda. Hittade även en ljuslykta som jag redan har hunnit måla vit. Passade in lite bättre då, hehe. Kul med lite nytt till vår tråkiga hall. Snart ska jag åka upp till mamma, sen ska jag åka vidare och hämta Elias i Strömsbruk. Har saknat honom nå fruktansvärt... Men innan jag åker ska jag koka potatis så att det går fort med middagen sen när vi kommer hem :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0