jo här var vi trött imorse...

Vågar jag berätta hur länge jag och lilleman sov imorse? Hmm... Han somnade ju i sin nya säng iallafall, och inatt någon gång hörde jag små fötter som tassade in till sovrummet, sen kröp han ner bredvid mig, utan att säga ett ord, och somnade om. Gópluppas! Ja, jag erkänner väl då... Klockan 9:30 vaknade vi. Helt sjukt. Kan inte minnas att Elias sovit så länge nångång? Han somnade inte så sent igår heller? Nåväl, mysigt med sovmorgon. När vi vaknat åt vi frukost och åkte till stan. Elias fick en billig verktygslåda från ÖB, en nattlampa och lakan från Jysk, tavla från Dollar och jag fick en stock snus. När vi kom hem åt vi lunch, sen satte vi igång med Elias rum. Han fick vara med och bestämma vilka leksaker vi skulle lägga undan, det blev en hel del. Sen var han jätte hjälpsam när han och jag möblerade om. Pekade vart sakerna skulle stå, bar in och ut. Vi blev jättenöjda båda två. Det blev mycket mer plats att röra sig på! Nöjd med mys-skenet från lampan var han också, så nu sover han sött där i sitt rum. När han vaknar ska vi ta en promenad till ica och handla lite. Jag har en hang-up på keso just nu, döööör vad gott. Vad vi hittar på sen återstår att se :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0