höstigt inne och ute nu...

Nu på kvällen har jag packat upp alla marknadsfynd och donat med blommorna jag köpte. För nu, när marknaden har varit, då är det officiellt höst. Jag har planterat lite ljung och pryndadskål, och pyntat med ved, äpplen och ljus. Det får duga ett tag! Inne blev det en ny blomma i köket, ett Bonsaiträd som jag så länge velat ha... Jag köpte även en fin drömtydare och en bit fårfäll på marknaden, som har tagit plats i hemmet. Kul med lite nytt. Nu har jag myskväll med godis, tända ljus och Kommissarien och havet på teven. Filmerna är ju baserade på Mari Jungstedts böcker som jag älskar. Har läst alla och kan konstatera att filmerna suger... Men det får duga ikväll. Imorgon får jag sovmorgon, jobbar mellan 14:00 och 18:30 med kära ex-svärmor. Det ser jag fram emot :-)



Kommentarer
mamma

Jättefint och mysgt!! <3

2012-09-10 @ 12:38:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0