fått värma upp kroppen...

Efter lite snoozande imorse gick jag upp och åt frukost. Jag måste bli bättre på att somna i tid... När jag ligger och läser kan jag aldrig lägga ifrån mig boken, bara läser och läser, vips så är det sena natten! När jag klev upp kände jag att jag hade lite träningsvärk. Bra! Så efter frukost tog jag en lång promenad med skön musik i lurarna. Så underbart fint höstväder! Blir alldeles lycklig ju. Nu är jag varm och mjuk i kroppen igen. Ska dra fram dammsugaren nu och göra ett ryck. Sen ska jag ära lite av salladslunchen. Ska försöka vara på jobbet strax efter 12, fick nämligen börja tidigare om jag ville. Tror och hoppas på en bra dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0