en rolig kväll med vänner...

Åh, vilken bra eftermiddag/kväll vi har haft. Först åkte vi in till stan, jag och hjärtat. Köpte några flaskor vin och åkte sedan till mitt jobb för att fika. Där jobbar ju även min mysiga ex-svärmor. Vi pratade en hel del, hon och Mattias gaddade ihop sig om arbetsförmedlingen (åh... jag hatar stället) men sen kom vi fram till att jag skulle utbilda mig till barnmorska. Så vi får väl se, haha. När vi kom hem chillade vi i soffan ett tag, sen lagade vi tacos tillsammans - mmm! Fram emot kvällen kom Carro och Hannes hit. Vi spelade spel och drack gott. Himla roligt, som vanligt! En fredagkväll, i goda vänners lag, lagomt med alkohol och massor av skratt = en fullträff. Älskar att dom bor ca 100 meter ifrån oss!!! Nu är vi trötta och ska strax sova, en helt ledig helg tillsammans väntar. Och jag är ganska säker på att den börjar med en sovmorgon ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0