en riktigt skön powerwalk...

Precis när jag tänkte ge mig ut på promenaden fick jag spontanbesök av Mattias mamma och bror. "Bara att koka kaffe" röt svärmor, hehe. Sagt och gjort. En trevlig liten pratstund i köket hade vi, sen åkte dom hemåt igen. Jag snörade på mig skorna, gjorde en bra lista på Spotify och gick ut. Åh! Det var så härligt. Vädret var underbart, musiken var peppande och jag ville aldrig sluta gå... När jag mot min vilja var hemma igen så gick jag bara in och vände. Promenerade till Ica och handlade, svängde även in på RK där jag fyndade en sprillans ny, vit, fin fleecetröja. 40 kronor. Älskar den! Nu ska jag göra storkok. Eller nästan... Jag har köpt massa godsaker som jag ska göra en stor matig sallad av, som ska räcka i några dagar. Sallad, matvete, gurka, lök, morötter, majs, fetaost, färska champinjoner, naturella nötter, surimisticks, sparris, vitbalsamvinäger osv... Gott, nyttigt och mättande! Då har jag lunch och middag i några dagar ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0