en ny tatuering kanske?

Sedan jag kom hem från Norrvägen har jag donat lite här hemma. Flyttat runt på blommor, stolar och allt möjligt. Litet och stort. Stolen i hallen fick byta plats med olivträdet i köket. Iittala-samlingen fick ta plats i vardagsrummet. Och lite andra små ändringar. Sånt som bara jag ser, men som gör stor skillnad för mig, haha. Jag har även funderat på en ny tatuering. Jag vill göra en Brynäslogga någonstans, så jag var tvungen att rita på handleden. Carro som nyss kom hit och hämtade sin post (dom kom precis hem från utlandet, bruna och fina) trodde det var en riktig - haha. Nu ska jag njuta av lugnet, regnet mot fönstret, värmeljus och slutspurten av boken jag läser just nu. Har i åratal försökt tycka om Camilla Läckbergs böcker i Fjällbacka-serien men aldrig lyckats, nu har jag dock ändrat uppfattning efter att snart ha läst ut en bok. Det gällde bara att plöja igenom några kapitel, sen var man inne :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0