en ny skön vecko-start...

Denna morgon har varit bra! Måndag och ny vecka. Jag sov lagomt länge, drack kaffe, slängde in en tvätt och klädde på mig. Sedan tog jag och Carro en skön promenad runt Tövsäter. Soligt och höstigt, mmm. Vi fortsatte sedan till Röda korset, jag är ju ute efter en ny byrå eller "skänk" till hallen. Hittade tyvärr ingen som föll mig i smaken, men däremot hittade jag ett par snyggelisnygga byxor med hängslen till lilleman. Så himla fräna! Fodrade var dom dessutom, så dom blir perfekta i höst. 10 ynka kronor... Nu har jag hängt tvätten, diskat undan och förberett mig för ett em-pass med Karin. Det blir en kort dag, 14:00-18:30/19:00. Sen ska jag hem och njuta, njuta av att det är Tisdag imorgon = käre sambon kommer hem efter 7 dagar Pajala :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0