en mysig morgon trots bajs...

Imorse tog jag och lilleman sovmorgon till 07:30 ungefär. En mysig stund i sängen hade vi, trots en mega-bajs-blöja som hade läkt igenom... Lilleman var hård i magen igår så han fick äta lite plommon, så det var nog det som gjorde att det blev bajskalas! När vi hade ätit grötfrukost hoppade vi ner i badet. En skön halvtimme med massor av skum och hårtvättning. Sen var vi rena och redo för dagen båda två! Vi åkte upp till Norrvägen ganska tidigt. Tog en prommis därifrån till min farmor och farfar, gubben fyller år idag! Så vi gick dit med blomma och lotter. Där lekte Elias med bilar och lagade en massa saker. Att "aaaga" är hans nya hobby tror jag. Då skruvar han på handen och säger "aaaga, aaaga". Helst vill han ha en skruvmejsel så han kan skruva på riktigt. Mekanikern! Nu är vi hos min mamma, vi har just ätit lunch och nu leks det för fullt. Om en timme ska jag åka till jobbet och göra ett em-pass. Sen åker jag tillbaka hit och hämtar lilleman! JUST JA: det första Elias sa imorse var "baapaa, ussch" och skakade på huvudet. Snacka om minne ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0