en mysig kväll i soffan...

Ett skönt och mysigt skumbad tog jag och lilleman tidigare ikväll. När jag badar med honom och tvättar hans hår, är det ytterst viktigt (enligt Elias) att jag också tvättar mitt hår. Det ska vara lika för båda! Hehe. Så vi blev båda rena från topp till tå. Efter badet fick Elias svepa om sig en "handduk" med huva som hans farbror Stefan hade som liten, himla mysig! Resten av kvällen blev lugn. Jag hängde i soffan, Elias pendlade mellan sitt rum och att mysa i soffan en stund. Goding... Pratat med pappan har vi också gjort. Fast Elias vinkade mest. Tillslut blev han så trött så att han frivilligt ville krypa ner i sin säng. Börjar bli trött jag med, så en god natts sömn ska få göra sitt, alldeles strax. Tomt att somna utan Mattias närhet bara... Får hoppas att Elias vaknar och kommer in till mig inatt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0