en lugnan eftermiddag...

En lugn eftermiddag är precis vad vi har haft. Elias har lekt ganska mycket själv, så lite nytta har jag hunnit med. Han gillar att stänga in sig i sitt rum. "Eeehdå" säger han och vinkar, så stänger han in sig ett litet tag, sen kommer han ut och vinkar igen. Goa plupp! Medan han lekte själv så hann jag både tvätta, diska och plocka lite. Fram emot kvällen blev han väldigt gnällig och närgången. Han skulle bli buren hela tiden, ville kramas och ligga nära i soffan. Mysigt tyckte jag, men jag vet inte om det var lite feber? Han var blank på ögonen och kändes liiite varm. Han somnade väldigt fort i sin säng så jag hoppas att han sover bort det (om det nu var feber) och vaknar pigg imorgon. Då ska vi ju på marknan en sväng. Sen på kvällen åker lilleman hem till sin mamma. Vad tomt det kommer kännas... Nu har jag gjort lite kvällsfika och myser framför teven. Känner mig trött jag med, längtas till sängen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0