en lugn och skön runda...

Efter en lugn och skön arbetsdag med Karin (mycket kaffedrickande och viktigt prat) så åkte jag hem och bytte om för en löprunda. Snabb-kläderna på! Fast om det gick så fort vet jag väl inte... Jag och Carro bestämde oss för "en lugn" joggingrunda. Så vi joggade runt lite i Forsa och pratade samtidigt om livets problem. Jobbigt att springa och prata!! Det var väl därför den korta rundan tog oss drygt 18 minuter också. Men vi var härligt trötta ändå! Jag tänkte inte träna ikväll eftersom vi gick en promenad imorse, så jag är bara glad att vi kom ut. Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det en tv-soffmys-läsa-kväll. Med tända ljus och myskläder såklart. Imorgon ska jag hämta lilleman på eftermiddagen, sen på kvällen kommer Mattias hem. Slut på ensamheten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0