en ledig, ensam lördag...

Inatt sov Elias hela natten i sin säng, annars brukar han ju kliva upp på natten och tassa till våran säng. Men nu sov vi djupt hela natten, alla tre. Länge sov vi också, lilleman har visst blivit en morgontröttis! Sedan hade vi morgonmys i sängen, åt frukost och sedan kom Tom och lekte med Elias medan jag diskade undan. Mattias körde ut köttfärs. Medan vi väntade hem honom så satte jag på den senaste filmen på Elias. Oj vad intresserad han blev! Han satt helt stilla i soffan och tittade. Man riktigt såg hur koncentrerad och insatt han var. Han kände väl igen alla röster, folk och allt som vi gjort. När Mattias kom hem så åkte pojkarna till Bobygda. Så resten av dagen blir jag själv. Men det gör inte så mycket, jag ska pyssla och dona lite. Sen ikväll ska jag på tjejfest hos Cilla med arbetskamraterna! Det ska bli såå kul :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0