en långsam lördag här...

Vilken lång dag! Det kan i och för sig ha att göra med att jag inte gjort något speciellt alls. Den enda nyttan jag gjort är att diska och göra rent under diskhon, där papperskorgen står. Det luktade nämligen apa där... Blääk. Fram emot kvällen åkte vi till svärföräldrarna och åt stek till middag, mmm. Pratade lite och luftade tankarna. Fick med mig några skott från en blomma som är så fin. Den liknar murgrönan i utseende, men den växer tydligen som ogräs, vilket murgrönorna inte gör. Inte mina iallafall, haha. Hoppas jag lyckas med dessa! När vi kom hem hade vi spelkväll med Niklas. TP, godis, cheeseballs och cola. Alltid lika trevligt. Nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner bredvid hjärtat. Imorgon ska jag och mamma på spa! Jag fick det när jag fyllde år av Mattias. Massage, bubbelbad, ansiktsbehandling, bastu, middag och vin. Ser jag fram emot det? JA! Det ska bli så skönt efter en vecka med sjukdomar och annat elände. Nu hoppas vi dock att allt löst sig till det bästa. Även om vissa får ge sig mer än andra... Hoppas och tror dock att det blir bra, jag ska iallafall göra mitt bästa :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0