en jääääkla jobbig runda...

FYFARAO... Nu på kvällen har jag varit ute och sprungit. Eller sprungit är att ta i ordentligt, för idag "lunkade" jag bara. Ingenting stämde. Trött i benen, ont i magen och inga peppande tankar. På hela tillbakavägen övervägde jag att stanna och gå hem. Har man en gång börjat tänka att man ska gå istället så blir benen blytunga och huvudet tänker bara negativa tankar...

Jag är inte alls nöjd. Inte med tiden och inte med känslan. Det jag får vara nöjd med är att jag tog mig ut på en runda OCH att jag joggade hela vägen in i mål.

Nu är jag totalt slutttt. Det blir två dagars uppehåll nu med joggandet. Behövligt... Ska ta en dusch och bädda ner mig i soffan med boken jag läser. Skön kväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0