en halvbra start på dagen...

Söndag. Dagen har väl börjat både bra och dåligt. Det dåliga var väl att jag sov så länge (somnade 03:00 inatt, låg och läste...) Men det vägdes upp av det bra: Carro och Hannes kom hit och drack kaffe med mig. Vi satt bra länge i köket och bara pratade. Skönt att ha dem hemma från utlandet! Som tack för att jag skött deras post så fick jag en present. Gulliga dom är, fast det var absolut inte nödvändigt att köpa något (även om jag hade skrivit det som en punkt på Carros packningslista i smyg, hehe). Jättefina salt-och-peppargubbar fick jag! Vad händer resten av dagen tro? Jag bojkottar allt vad klädbytardagar heter... Vi har så otroligt mycket kläder till Elias i nuvarande storlek och även i nästa storlek. Jag rensade ur hans garderob i veckan, och ändå är den överfull med kläder vi inte ens hunnit använda. Så det får vara. En promenad kanske? Det är grått och mörkt ute, men man kanske klarar regnet... Vill gå ut och rensa tankarna med Ron Pope i hörlurarna. Fantastisk musik :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0