en grå men skön onsdag...

Vad dagen har gått fort... Men det gör inte så mycket, för nu väntar några lediga dagar med grabbarna! Arbetsdagen har gått fint, giller å jobba mä Karin ja.

När jag hade slutat åkte jag till min mormor. Mattias och Elias var där, dom hade varit där hela eftermiddagen, ätit middag och busat. Men när jag kom dit och skulle få min mat så var det en liten herre som åt upp nästan allting, haha. Goplupp! På vägen hem svängde jag och Elias in till brorsan och Fridas nya lägenhet. Så fin! Elias ville stanna där med dom sa han. Men när jag låtsades att han fick det, och vinkade hejdå, så kom han springandes.

När vi kom hem blev det sängen bums för lilleman, fast Elias hade nog varit vaken längre om han fick bestämma... Själv snörade jag på mig skorna för en joggingtur. Så himla skönt att få komma ut och andas frisk luft efter en hel dag inomhus!

Jag älskar att springa på kvällen. Det är som terapi... Man får rensa tankarna, springa bort överflödig energi, fylla kroppen med nytt syre inför natten och boosta sig själv med massa goodfeelings!

Det blev något fel på RunKeeper idag. Den visade att jag hade sprungit 4 km på 16 minuter. Men jag förstod att det inte var möjligt, så jag måsta åka och mäta med bilen. Hehe. Och mycket riktigt, den visade en kilometer fel, den måste ha stått på en stund innan... Men jag är nöjd ändå. Skön i kroppen!

Nu är det myspys med tända ljus :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0