en ganska så seeeg dag...

Imorse vaknade jag pigg och utvilad efter en skön sovmorgon. Gick upp, kikade på tv, åt frukost, vek tvätt och donade lite... Sen åkte jag upp till mamma. Vi fikade på altanen, rensade ur lite grejer ur mitt flickrum och tog en skön promenad. Skönt, skönt. Vid 3-tiden åkte jag hem och började med middagen, när pojkarna kom hem från Bobygda var precis spagettin och köttfärssåsen klar. Efter maten diskade jag undan, och sen fick Elias hoppa ner i plurret. Skumbad är härligt det... Sen ville Elias hjälpa mig att hänga tvätt, och efter det ville han ha en egen "tvättställning" på sitt rum där han hängde strumpor, så sött! Nu är det Söndagsmys här hemma med lilla familjen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0