en bra och fin torsdag...

Inatt klockan 03:00 vaknade jag av att Elias stod nedanför sängen och tittade på mig. "Boooh" sa han, och visade med händerna att det var nappen som var "boooh" (borta). Gófis! Så Mattias fick gå till hans rum och leta nappen, sen kröp lilleman ner bredvid oss och somnade om. Mys! Idag har jag jobbat förmiddag, gick alla tiders det. När jag hade slutat promenerade jag ner på stan en sväng. Precis då hörde kusin Frida av sig och ville luncha, självklart! Så det blev en god sallad på Kaffebaren, mmm. Gick på system pch köpte en flarra vin också. Nu är jag hemma och ska sätta igång med städningen. Det ser ut som helvete här... Dammsuga, damma, diska och städa badrummet. Sen drar jag till pojkarna i Bobygda! Vi ska sova där inatt alla tre :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0