en alldeles lagom dag...

Idag började jag jobba 12:15 istället för 13:00, så dagen har känts lite extra lång. Men det har varit en lagom dag. Längesedan jag jobbade med Sussa också! Nu är jag hemma, skönt att komma hem till en dammsugen och städad lägenhet. Har precis petat i mig lite sallad och ligger i soffan för att samla energi... Fredagkvällen till ära ska jag testa en ny spring-runda! Jag har visserligen lite träningsvärk än, men det släppte ju en aning efter promenaden imorse så det kanske bara blir bättre. När jag kommer in igen ska jag duscha, tvätta håret och mysa i soffan. Imorgon jobbar jag bara mellan 12:00 och 16:00, sen väntar en dags ledighet innan ett em-pass på Måndag. Hoppas att dagarna går fort så det blir Tisdag snart... Nu ska jag hoppa i springkläderna och ladda för en runda :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0