det där med vardagslyx...

Vardagslyx... Är det inte världens bästa grej? Att unna sig något, mysa lite extra eller bara känna sig extra glad i vardagen? Tror jag måste göra en ny kategori här på bloggen; VARDAGSLYX. Idag har det blivit små stunder med lyx. Som nu, när jag ligger nerbäddad i sängen och läser en bra bok (älskar kriminalromaner!), eller som tidigare idag när jag kokade en kopp kaffe och lyxade till det med några bitar av favvo-chokladen. En annan lyxig sak i vardagen är att ta hand om sig själv. Då mår man finfint. Så idag unnade jag mig en Disp-spray till håret. Snacka om vardagslyx! Mer sånt ska det bli. Små saker som gör tillvaron liiiiite skönare :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0