det börjar bli bra nu...

Tidigare idag tog vi en prommis. Elias var gnällig innan, under och efter promenaden. Stackarn! Men efter lunchen hände något. Han åt som ett monster, och efter det var han sitt glada spralliga jag igen! Lekte mycket själv och sprang runt. Sen började han blöda näsblod. Eller det var väl snor blandat med torkat blod. Det gillade han inte! "Booo usch". Så han fick hoppa ner i plurret och bli ren. Uppskattat! Efter badet smörjde vi in och klippte naglarna, sen hann jag bara lägga ner honom i hans säng så somnade han direkt. Tröttis... Kände på pannan när han somnat, och han var inte alls varm längre. Det blev en sen powernapp idag, men det var det som var tanken, det är ju marknan som gäller sen! Men innan dess måste även jag piggna på mig, är trött och seg. Någon minuts powernap och en kopp kaffe hjälper nog. Sen ska jag laga middag och försöka vara i stan i bra tid :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0