burr burr burr och burr...

Jag råkade visst somna på soffan inatt? Jag hade tydligen legat och läst också... Kan hända att jag får hoppa tillbaka några sidor och läsa om, minns liksom inte vad jag har läst, hehe. Mattias kom ut och väckte mig vi 4-tiden, då flyttade jag mig till sängen och sov skönt vidare. Vaknade riktigt utvilad och pigg imorse, mot all förmodan. Och kaffet var klart! Mattias har åkt och jobbat en sväng nu, själv fick jag besök av min kära moster. Hon kom men sommarens kanske sista blomsterbukett från hennes gård, en massa goda äpplen från trädet och äppelmos som morfar har gjort. Underbart! Jag blev så himla glad. Ska nog skära lite äppelbitar att frysa in som man kan använda till pajbakning! Resten av dagen blir nog lugn. Vi får se hur dagen artar sig... Hoppas på det bästa. Nu ska jag lägga mig och läsa, vi har ju burr-burr-väder! Kanske ska ta och hösta till det utomhus? Blommorna i krukorna och rabatterna är INTE direkt fina ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0