ännu lite mer "vuxnare"...

Nyss var jag på ica och handlade, sen svängde jag in på RK där jag hittade ett perfekt litet bord till Elias rum! 30 ynka kronor... Det passade utmärkt bakom sängen, och tack vare den nya byrån som är fylld med leksaker kunde jag ta bort dom två backarna som stod där bakom sängen tidigare. Hur konstigt det än låter så vart det mer plats med bordet, än när backarna stod där. Och nu känns rummet ännu lite mer "vuxet" för lilleman. Nu kan han sitta där på sin fina stol och pyssla och dona. Bra! Strax ska jag hänga en tvätt och diska undan, sen åker jag till jobbet. Marlene är på blixtvisit en dag från Sthlm, så hon skulle komma dit och hälsa på. Lovely :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0