ännu en dag på marknade...

3 av 3 dagar på marknaden. Nu klarar jag mig tills nästa år... Idag gick jag med mormor och svärmor. Vi började med att luncha tillsammans. Sen gick vi något varv och fyndade lite. Tillslut blev vi så trötta i benen så vi åkte hem till mormor alla tre och drack kaffe. Mysig dag med tanterna, hehe. När svärmora hade åkte blev mormor och jag själva ett tag. Men inte allt för länge för sen tittade mamma, pappa och lillebror förbi och åt kålsoppa. Efter maten längtade jag heeeem. Skönt att sova borta en natt, men sen vill jag bara sova i min säng. Nu ska jag dona med lite blommor som jag köpte på marknade. Både ute och inne. Visar lite bilder senare :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0