varma mackor & sköljmedel...

Jag och sköljmedel... Haha. Har 5 påbörjade flaskor och jag kan inte bestämma mig vilken som luktar godast? Vilka i-landsproblem. Jag får helt enkelt fortsätta på min metod att välja sköljmedel efter humör. Idag blev det den gula flaskan. Kanske för att jag längtar efter sol och värme i detta ruskväder...

Nu har vi precis ätit middag. Det blev lätt och snabb mat. Vi vill ju inte komma proppmätta till kalaset, hehe!

Jag gjorde ordning en stor sallad med feta ost, till det åt vi varma mackor. Enkelt men gött! Man får äta konstig mat på Fredagar!

Snart ska vi göra oss klara och åka mot tåååårtan! Älskar när släkten är samlad, varesig det är födelsedagar eller inte :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0