tillbaka till 90-talet igår...

Kvällen hemma hos Carro igår var verkligen mysig, och en riktig resa tillbaka i tiden! Vi sov ofta över hos varandra när vi var mindre (trots att det var några meter mellan våra hus) och det var riktigt roligt att få uppleva det som 22-åringar - trots att vi fortfarande bor nära! Jag menar, hur ofta har man sleepovers nuförtiden? Allt för sällan...

Vi gjorde tacos, låg i soffan, åt godis, tittade på filmer, skrattade och pratade tills vi tillslut somnade.

En av filmerna vi såg var 10 things i hate about you. Hundra år sedan man såg den??! Verkligen 90-talskänsla!

Imorse klev vi upp tidigt, Carro skulle till sin praktik och jag åkte hem till soffan. Tanken var att jag skulle somna om, men jag var ju piggelin jag.

Låg och kollade på teve, åt frukost och stickade på halsduken istället. Den har passerat grytlapp-stadiet nu iallafall, hehe...

Nu ska jag göra något av dagen! Väntar på ett telefonnummer, sen ska jag ringa ett samtal och hålla tummarna. Men först ska jag nog promenera till RK och kika lite :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0