supernöjd men tröööött...

Men nu är jag nöjd. Och trött. Jag har spenderat kvällen vid mormors köksbord, framför symaskinen. Frida har legat mittemot på kökssoffan och mormor har donat med lite allt möjligt. Helmysig kväll...

Resultatet blev ett överkast till Elias, en gardinkappa till köket (till julen såklart) och en duk i samma tyg. Helt utan hjälp klarade jag det. Jag som sydde EN gång förra året, före det var det säkert 10 år sedan jag satt vid en symaskin. På syslöjden. Så jag är faktiskt liiiiite stolt över mig själv. Det är Frida och mormor också, hehe ;-)

Vi var tvungna att prova gardinen i mormors sovrum. Mitt köksfönster är nog lite mindre, så jag hoppas det blir bra!

Men nu ska vi krypa ner i sängen. Zzzzzzz... Imorgon väntar ett em-pass, så det blir sovmorgon :-)



Kommentarer
Frida Flodin

Kanonfint Sara :)

2012-11-01 @ 01:06:08
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0