skönt med två soffor...

Ikväll har det varit skönt med två soffar. Vi har legat som två utslagna hjältar i varsin soffa och bara latat oss. Gubben min fick skjuta två älgar idag, en kalv och en ko. Glad för hans skull. Det tar på krafterna att vara jägare!

För min del tog energin slut precis efter att jag städat badrummet och diskat undan. Inte en gnutta ork fanns kvar...

Tur att hjärtat kom hem med nässpray, starka alvedoner och lite kuckelimuckmedicin!

Snart ska vi förflytta oss till sängen. Jag behöver en djup sammanhängande sömn känner jag, så att jag kanske kan vakna pigg imorgon. Älgjakten tog slut idag, dom har redan skjutit det antalet älgar dom får, så imorgon får jag ha Mattias här hemma som sällskap. Aldrig fel! Dessutom väntar en tripp till Gävle på kvällen. Äntligen live-hockey :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0