så var det fredag igen...

Friday! En solig och bra dag. Imorse fick pappan sovmorgon medan jag och Elias gick upp och åt gofrukost. Sen bäddade vi ner oss med hans täcke på kökssoffan. Aningen hårt tyckte jag, men mysigt tyckte lilleman!

Mitt på dagen åkte pojkarna till Bobygda. Dom ska sova där i helgen, älgjakten börjar imorgon så i en vecka framöver är jag inte särskilt intressant och viktig för sambon ;-)

Själv är jag fullbokad i helgen. Jobb imorgon, fixa inför loppisen på kvällen och på söndag ska jag förhoppningsvis få lite sålt.

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. Jag och mamma var till Maxi och handlade idag, så en liten godispåse fick följa med hem. Även ett par vinterstövlar till Elias!

Innan jag åkte hem från stan drack jag kaffe med mamma och pappa. Ragge (mammas älskade katt) var himla mysig med mig. Det brukar han inte, men han hade väl glömt bort att jag skrämde honom när jag var yngre så att han nästan flög upp i taket.... Hmmm.

Nu ska jag rensa ur bland mina kläder, och kanske färga håret :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0