precis vad jag behövde...

Hugaligen... Jo det är en förkylning på G här, det känns. Jag har försökt att varva nytta med vila idag, men det har blivit mest vila.

Låg i soffan 3 timmar. Slängde in en tvätt. Låg i soffan 1 timme. Dammsög lägenheten. Slumrade till på soffan igen. Hängde tvätten. Och precis när jag var klar och tänkte återgå till vilan igen så fick jag besök.

Det var precis vad jag behövde! Några som kom hit och tvingade mig att koka kaffe. Annars hade jag aldrig blivit människa idag... Brorsans flickvän Frida och hennes syster Anna kom hit. Trevligt! Och gött med lite kaffe.

Nu känner jag mig därför lite piggare. Ska passa på att diska undan och städa badrummet innan koffeinet går ur kroppen!

Resten av kvällen blir jag nog soffliggandes, tråkigt men sant. Hoppas duktiga älgjägaren min får mig på piggare humör :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0