"ofrivillig övernattning"...

Igår efter arbetsdagen (som var ganska hektisk) så åkte jag till mormor. Hon bjöd på middag och jag hade med mig en tårta till efterrätt.

Så hela kvällen spenderade jag där med mormor och kusin Frida. Roligt som alltid. Antingen skrattar vi tills vi grinar, eller så grinar vi tills vi skrattar. Älskar att vara där med dom!

Jag hade inte planerat att sova där, kände att jag ville hem och fixa med lite grejer. Men dom lyckades övertala mig... Fast det är jag glad för! Det är så mysigt och avkopplande att sova där. Man kommer hem med 100% energi efteråt.

Nu är jag hemma igen och har precis kört igång en tvättmaskin. Sen ska jag till brorsan och Frida och låna deras dator. Vi har inte Word, och jag behöver uppdatera mitt CV. Japp, det är dags att ta tag i ett och annat nu...

Men först ska jag sticka lite. Ja - ni hörde rätt. Jag håller på att sticka en liten halsduk till lilleman. Det var hundra år sedan jag stickade, fast det går sakta men säkert framåt. Känner mig som mormor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0