nu ska jag sätta fart här...

Imorse ringde klockan 06:30, jag försökte smyga upp och låta Elias sova en stund till. Men jag hann bara till köket så hör jag små fötter tassa på golvet bakom mig!

Medan jag gjorde mig i ordning låg han i soffan med täcke, drack fruktsoppa och kollade på barnprogram. Mys!

Sedan var det dags att åka till dagis. Han blev alldeles lycklig när han insåg vart vi hade hamnat. Han vinkade glatt hejdå, så det kändes bra! Kul att få leka med kompisarna igen.

På lillemans hylla låg även hans kort från fotograferingen. Fina, fina Elias!

När jag kom hem åt jag frukost, sen åkte jag till mamma och drack kaffe med henne. Mysigt på altanen! Regnet mot rutorna, gott kaffe, tända ljus och värme...

Tog hem en vägglampa därifrån också, perfekt i hallen där det är så himla mörkt. Vet inte hur fin den är direkt... Men den får vara där tills (eller OM) jag hittar något bättre!

Nu är jag hemma igen och ska sätta lite fart. Byta sängkläder, damma, dammsuga och tvätta. Känns extra bra när det är ruskväder ute :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0