nu är det lördagsmys här...

Arbetsdagen gick bra! Härligt att träffa goa jänterna igen, har ju varit vääääldigt långledig nu ett tag. När jag hade slutat åkte jag raka vägen hem och packade in alla loppisgrejer i bilen.

Vi har varit på Folketshus och gjort i ordning allt inför loppisen imorgon. Så himla skönt. Allt är uppställt, prismärkt och jag har fixat en växelkassa. Nu hoppas vi bara att jag får iväg så mycket som möjligt. Ser verkligen fram emot morgondagen. Jag har bordet bredvid mostra min, det blir inte så mycket bättre än så!

Nu är jag hemma och har Lördagsmys delux. Skitväder ut, tända ljus, godiset kvar från igår och härligt trött i kroppen.

Jag ska snart ta en dusch och bädda ner mig i soffan med en bok :-)

Bjuder på en bild på nya hårfärgen;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0