mys hos farmor/farfar...

Idag efter frukosten (ääälskar våra långa, mysiga och goda helgfrukostar) så klädde vi på oss och gick ut på en promenad alla tre. Till slut hamnade vi uppe hos min farmor och farfar.

Elias kände sig hemma där direkt, trots att det är långt mellan gångerna han är där. Han sprang direkt till skåpet där dom har leksaker. Och mindes alla häftiga knappar som gör så att köksskåpen hissas ner. Wow... tycker lilleman!

Vi fick gofika och hade det trevligt. Det är så mysigt där, farmor har himla bra inredningsstil trots att hon är över 70 år! Massa saker som jag gillar. Mycket vitt, svart, murgrönor och fina ljuslyktor! Det kanske är därifrån jag har fått min passion för inredning? Inte är det då från mormor iallafall, haha ;-)

När vi promenerade hem somnade Elias i vagnen. Älskar den nya! Den förra kunde han bara sitta i, den har har fyra olika lägen. Och just nu sussar han sött i liggläge med en gosig filt utanför dörren!

Den stora killen sover också, men när dom vaknar, som säkert är alldeles snart, så ska vi äta lunch.

Härlig Lördag so far :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0