lite eftermiddagsshopping...

Idag efter att jag pussat Elias hejdå mötte jag upp min moster och kusin på Jambo. Moster bjöd på fika, himla gott och mysigt.

Efter fikat blev det lite shopping för min del. Två presenter (det är två födelsedagar som närmar sig), en ny väska till mig själv, ett väggord och en vit trälåda. Lite Fredagslyx sådär :-)

Väggordet "Bon Appetit" hamnade på en av köksluckorna, och trälådan får stå i köksfönstret. Kul med nytt!

Nu ska jag ta en varm dusch och tvätta håret. Sen ska jag plocka lite här hemma innan jag beger mig upp till Norrvägen. Det är Modo-Brynäs på teven ikväll, så det blir en riktig myskväll hos mor och far :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0